No hi ha res millor que un diari i cafetó!


Va ser un dissabte que vam decidir quedar en Rafa, la Natàlia i jo per anar en bici a les nou del matí. Em vaig posar l’alarma a les vuit i quart i, tot i que va costar, em vaig llevar del llit per preparar-me. Després de menjar un plàtan i rentar-me les dents, vaig agafar la bici i em vaig dirigir cap a on havia quedat amb en Rafa, ja que vivim força a prop. En trobar-nos vam iniciar els nostres rellotges esportius i vam començar a pedalar fins on ens esperava la Natàlia. Quan ja érem tots tres damunt les bicis vam començar la nostra ruta fins al segon far de Tarragona.


El trajecte se’ns va fer curt, ja que vam estar xerrant tota l’estona, i quan vam arribar al nostre destí ja ens havíem posat al dia sobre les nostres vides. Com encara era aviat i tots teníem molta gana, vam decidir anar a un bar del Serrallo a comprar l’esmorzar. I així ho vam fer, però en recordar la feina que ens havia manat en Jordi (un dels nostres professors), vam comprar també uns diaris per llegir-nos-els tranquil·lament a la platja.


En el meu cas no vaig sentir res de l’altre món mentre el llegia, ja que no era pas el primer cop que ho feia. Així i tot sí que tenia una sensació molt agradable. El sol, l’escalfor del  cafè, el regust dels croissants de xocolata i la bona companyia, em van transmetre una pau molt dolça. Em vaig sentir com m’imagino que se sentien els meus pares o avis quan tenien moments de desconnexió i agafaven el diari per llegir-lo de dalt a baix.


Llegia notícies bones i dolentes, de superació i de venjança, d’esports i del temps entre d’altres. Molta gent pot pensar que aquest exercici ja no és necessari, perquè ara totes aquestes novetats les podem trobar en qualsevol dispositiu electrònic, però la veritat és que no estic totalment d’acord. És important valorar els diaris i la seva funció durant tants anys, i seria una llàstima que els deixéssim en segon pla.


És per això que, si tens un moment, et recomano que preparis una beguda calenta que t’ajudi a relaxar-te, que agafis alguna cosa bona per menjar i, sobretot, que compris un diari i te'l llegeixis sencer de tant en tant. Et prometo que l’experiència serà molt gratificant.

Comentaris

Entrades populars